piątek, 7 sierpnia 2015

6. Ginny wyznaje miłośc

-Uciekamy. -Powiedział Ron.
-Złapcie się mnie. -Powiedziała Ginny.
Nagle poczuli jakby ktoś ich wepchał tam, gdzie na 100 % nie wejdą.
Stanęli w Norze. Pani Weasley też tam była.
-Och, kochaneczku. -Zwróciła się do Harry'ego. -Kto cię tak pobił?
-To ron. -Odpowiedziała Ginny.
-Ronald! -Podeszła do Rona. -Co to za bicie przyjaciół?
-Ale mamo...On planował małżeństwo z Ginny...Zakochał się w niej...-Wydukał Ron.
Pani Weasley zamilkła, a Harry poczuł ogromny wstyd.
-Harry...Czy to prawda? -Zapytała ostro pani Weasley.
Harry milczał. Nie znalazł odpowiedniego słowa.
-Mamo...-Odezwała się nagle Ginny. -Tak, Harry się we mnie zakochał. Z wzajemnością. Ją go KOCHAM! -Krzyknęła i rzuciła mu się na szyję.
-Ginny...-Powiedział niepewnie Harry. Ron poszedł obrażony do swojego pokoju.
Pani Weasley uśmiechnela się promiennie, a Harry poczuł ulgę.
-Ginny, cieszę się że znalazłaś takiego chłopaka jak Harry.
Pobiegli razem na górę.


Wyjątkowo krótki rozdizał, przepraszam

4 komentarze:

  1. Kiedy następny? :) Ten był super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Bardzo mi się podoba twój blog! Napisałeś ten rozdział dosyć sporo czasu temu więc... w każdym razie czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czołem, Potteromaniaku!

    Nazywam się Lily i podobnie jak Ty uwielbiam Harry'ego Pottera. Z początku opierałam się wyłącznie na książkach, filmach i opowiadaniach, jednak z czasem doszłam do wniosku - czemu nie pójść o krok dalej? Zaczęłam szukać czegoś więcej i w taki sposób trafiłam do Akademii Magii Ramesville, gdzie dowiedziałam się, że to, co znamy z książek o Harrym to niewielka część całości. Doświadczyłam tam wielu ciekawych rzeczy, nauczyłam się zaklęć, transmutacji czy starożytnych run, poznałam mnóstwo fantastycznych stworzeń, a ponadto nawiązałam wspaniałe przyjaźnie.

    I teraz przychodzę do Ciebie z zaproszeniem do zapisania się do Akademii. Byłoby okropnie samolubne z mojej strony, gdybym nie podzieliła się swoim odkryciem z innymi fanami HP.

    > Chcesz poznać magię i umieć czarować?
    > Masz po dziurki w nosie swoich wrogów i z chęcią byś się ich pozbył?
    > Marzy Ci się podziwianie świata z powietrza i chciałbyś dosiąść swojej pierwszej miotły, a następnie wzbić się w powietrze?
    > Fascynują Cię magiczne stworzenia i chciałbyś je bliżej poznać? Przelecieć się na hipogryfie czy smoku?


    Jeśli choć na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś pozytywnie, to znaczy, że Świat Magii jest dla Ciebie. Nie zmarnuj swojej szansy na to, by zostać czarodziejem i zapisz się do Ramesville już dzisiaj! Rozpoczęcie roku szkolnego już w najbliższą niedzielę, tj. 9 września!

    Czekamy na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Starałam się nad blogiem. Poiszę TRZY notki dziennie. Staram so3, proszę doceń to.